emailFB instagram

19 czerwca 2016

Le Petit Marseillais, Je suis l’ambassadrice du Petit Marseillais ;)

Tak! W tym roku, po raz trzeci, dołączyłam do zacnego grona ambasadorek Le Petit Marseillais. Bardzo ucieszyłam się, bo cenię sobie drogocenne właściwości tych pielęgnacyjnych kosmetyków. Każdy z nich przenosi nas myślami do zmysłowej i bogatej w przepiękne krajobrazy Prowansji. Właśnie stamtąd czerpie się inspiracje do stworzenia dobranych dla naszego ciała kosmetyków. Dziś chciałabym Wam zaprezentować swoją zawartość paczki ambasadorskiej. Została ona utworzona po ówczesnym wzięciu udziału w quizie, który przedstawił mi na końcu mój spersonalizowany profil kosmetyczny. 


Moja paczka ambasadorski LPM zawierała:

Regenerujący krem do rąk z masłem shea, olejkiem arganowym oraz słodkimi migdałami;
- karty dla przyjaciółek;
- przewodnik po świecie Le Petit Marseillais;
- list powitalny;

Po raz trzeci, jako #ambasadorkaLPM deklaruję, że... 



Olejek Arganowy & Kwiat Pomarańczy

Uwielbiam cytrusy za ich zapach i rześkość. Nieważne czy są to kosmetyki czy owoce - po prostu uwielbiam! Nawet będąc w ciąży z naszym pierworodnym jadłam swojego czasu cytryny w plasterkach i to bez cukru! Teraz z samego rana woda z cytrusami to obowiązek - dla lepszego samopoczucia w ciągu dnia. Mając jeszcze taki olejek do kąpieli który swoim zapachem własnie w łazience uwalnia zapach kwiatu pomarańczy to sama przyjemność dla ciała i duszy! Dodatkowo olejek jest wzbogacony w argan. Jego odżywcze i regenerujące właściwości pozytywnie wpływają na moją skórę.


Olejek arganowy, masło Shea i słodkie migdały


Krem odżywczy jest umieszczony w poręcznej tubce o pojemności 75 ml. Aplikacja kremu to otwarcie typu "klik". 


Konsystencja kremu o śnieżnobiałym kolorze i rozbudzającym nasze zmysły słodkim zapachu. Bardzo delikatny w dotyku.


Konsystencja o lekkiej formule pozwala szybko wchłonąć się w ciało, pozostawiając na długi czas słodki jego zapach. Nie podrażnia i nie uczula mnie, a jego odżywcze włąściwości pozostawia skórę gładką i aksamitną w dotyku na dłuższy czas.  


Obydwa testowane produkty, jak i reszta gamy kosmetyków Le Petit Marseillas możecie nabyć stacjonarnie np. w drogeriach Rossmann. Rzeczywiście są to kosmetyki, którymi warto pielęgnować ciało zwłaszcza wiosną oraz latem. Nasze ciała wówczas potrzebują typowego orzeźwienia. Wiadomo gorączki nam nie sprzyjają, a takie orzeźwienie podczas kąpieli jest bardzo dobre dla nas. Kampania ambasadorska LPM po raz kolejny jest dla mnie bardzo pozytywna, tym bardziej że otrzymane produkty nie tylko dobrze wpływają na ciało, ale również na duszę... a nasze grono znajomych zostało przeze mnie pochłonięte wiedzą o nowościach Le Petit Marseillais :)


A Wy lubicie kosmetyki Le Petit Marseillais? 


16 czerwca 2016

Eveline Cosmetics, miniMAX, Quick dry &long lasting

Każda z nas chce, aby lakier do paznokci był trwały, szybko schnął oraz niewiele kosztował. Wybór kolorów czasami zajmuje nam sporo czasu. Szukamy tych na topie, aby nasze paznokcie prezentowały się schludnie i właśnie w modnych kolorach. Dziś Wam przedstawię kilka lakierów w pastelowych odcieniach. 

Nigdy nie mamy dość klasyki. Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.
U mnie goszczą lakiery o numerach: 135, 144, 140, 139 oraz 133.




Lakiery są umieszczone w eleganckich szklanych i przezroczystych buteleczkach o pojemności 5ml. Posiadają bardzo poręczne w trzymaniu pędzelki, które po dwóch aplikacjach na paznokciach pozostawiają bardzo wyrazisty kolorek. 


Lakiery dobrze się nakłada i dość szybko schną. Konsystencja jest rzadka, ale nie lejąca się czy wodnista. W sam raz, by pozostawić na paznokciach odzwierciedlenie koloru w danej buteleczce. 


Lakier na paznokciach utrzymuje się u mnie 4 dni. Dodatkowo zabezpieczyłam je top coatem - tak z przyzwyczajenia. Dostępność jest naprawdę spora - stacjonarnie jak i online. Jedna buteleczka kosztuje niecałe 6 zł. Kolorów jest multum. Do wyboru- do koloru! :) 


A u Was te lakiery jak sprawdzają się? Lubicie takie patelowe love? 






15 czerwca 2016

Lipton, Jeloł! Pisz & love

Uwielbiam pić herbatę. A Wy? Nie ma jak to łyk cieplutkiej herbatki do śniadanka, czy późnym popołudniem przy dobrej książce. Czsami lubię takie chwile zapomnienia i delektować się smakiem herbatki. Jeszcze bardziej nakręca mnie to, że Lipton zachęca do dzielenia się pozytywną energią. Zachęca Ciebie, mnie i wszystkich, którzy mają chęć wziać udział w konkursie Pisz & love. Jednak najpierw coś Wam powiem - taki przeciętny Kowalski czy Nowak wypija tygodniowo około 17 filiżanek herbaty. Najczęściej wybiera czarną. Aczkolwiek znajdą się osóbki, któe lubią eksperymentować ze smakiem herbaty. U nas znajdziesz również klasyczną oraz smakowe herbatki Lipton. Bardzo je lubimy!

No dobra! teraz o akcji Pisz & love - Akcja pod hasłem Jeloł! Pisz&Love to konkurs dla osób pełnych pozytywnej energii, które pragną zarażać optymizmem i wprawiać innych w dobry nastrój. Aby wziąć udział w akcji wystarczy wejść na stronę www.piszandlove.pl i dać się ponieść swojej kreatywności. Zasady są proste i przejrzyste. Wystarczy stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech. Hasło, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów, skojarzenia i innowacyjność. Hasło powinno się składać z nie więcej niż 60 znaków. Tyle bowiem można umieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label. Jest o co walczyć, bo 100 zwycięskich haseł pojawi się na zawieszkach limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label dostępnej w regularnej sprzedaży w czwartym kwartale 2016 roku, konsumenci będą mogli wybierać spośród opakowań zawierających 25, 50, 75, 88 i 100 saszetek. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton, dzięki którym można delektować się smakiem herbaty w każdej chwili – podczas spaceru, pikniku, wypadu na miastoczy długiej podróży.



 Warunki konkursu oraz regulamin dostępne na stronie www.piszandlove.pl
Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca, a zebrało się ich już ponad 3768. 
Dobra zabawa dla wszystkich uczestników i satysfakcja dla zwycięzców gwarantowane!






14 czerwca 2016

Knorr, Miłość od pierwszego zasmakowania

Życie bez smaku byłoby – nudne, a bez miłości – puste. Miłość i smak mają wiele wspólnego, a "przez żołądek do serca" to nie tylko czcze powiedzenie. Okazuje się, że smak może być kluczem do serca wybranka, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas naprawdę do siebie zbliżyć. Dowodzi tego przeprowadzony przez markę Knorr eksperyment, przedstawiony w filmie w reżyserii Tatii Pilievy Miłość od pierwszego zasmakowania.



Marka Knorr dobrała w pary zupełnie obcych sobie ludzi, biorąc pod uwagę jedynie ich preferencje smakowe. Następnie, dla każdej z par przygotowała kolację, podczas której jej uczestnicy musieli spełnić tylko jeden warunek, musieli się nawzajem... nakarmić. Jak się później okazało, dla niektórych była to nieco niezręczna sytuacja, jednak inni uznali ją za doskonały początek znajomości, a być może nawet - miłości… #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.



Knorr postanowił przeprowadzić badanie [1], które miało pokazać, jak ważny w naszym życiu jest smak. Zgodnie z jego wynikami, aż 75% badanych zrezygnowałaby dla smaku z prawa do głosowania, 68% z używania social mediów, 65% ze swojej kariery zawodowej, i aż 48% osób – z seksu. Dodatkowo, dla 78% osób biorących udział w badaniu, partner byłby bardziej atrakcyjny, gdyby lubił podobne smaki co oni.





Spod jakiego jesteś smaku?

Czy wiemy, jaki jest nasz smak? Teraz możemy to bardzo prosto sprawdzić! Knorr we współpracy z firmą IBM przygotował specjalny quiz dostępny na stronie:




Dzięki niemu możemy bardzo trafnie określić nasz profil smakowy. Ta wiedza może być naprawdę cenna – pozwoli nam szukać partnera o podobnych upodobaniach kulinarnych albo sprawdzić, czy mamy podobne preferencje smakowe, co nasz wybranek. Po rozwiązaniu quizu otrzymamy również specjalnie dopasowane do nas i naszego partnera przepisy.







Można się zakochać… od pierwszego zasmakowania!

Mi wyszło, że jestem...


A Ty kim jesteś ?? ;)


[1] Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie marki Knorr i Edelman Berland w grudniu 2015, poprzez ankietę internetową na grupie 12 123 osób z: Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Indonezji, Niemiec, Francji, Kanady, Meksyku, RPA, Filipin, Argentyny i Chin (n= 1000 respondentów dla każdego kraju. We wszystkich krajach próba jest reprezentatywna ze względu na wiek, płeć, region).



Printfriendly