emailFB instagram

14 czerwca 2016

Knorr, Miłość od pierwszego zasmakowania

Życie bez smaku byłoby – nudne, a bez miłości – puste. Miłość i smak mają wiele wspólnego, a "przez żołądek do serca" to nie tylko czcze powiedzenie. Okazuje się, że smak może być kluczem do serca wybranka, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas naprawdę do siebie zbliżyć. Dowodzi tego przeprowadzony przez markę Knorr eksperyment, przedstawiony w filmie w reżyserii Tatii Pilievy Miłość od pierwszego zasmakowania.



Marka Knorr dobrała w pary zupełnie obcych sobie ludzi, biorąc pod uwagę jedynie ich preferencje smakowe. Następnie, dla każdej z par przygotowała kolację, podczas której jej uczestnicy musieli spełnić tylko jeden warunek, musieli się nawzajem... nakarmić. Jak się później okazało, dla niektórych była to nieco niezręczna sytuacja, jednak inni uznali ją za doskonały początek znajomości, a być może nawet - miłości… #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.



Knorr postanowił przeprowadzić badanie [1], które miało pokazać, jak ważny w naszym życiu jest smak. Zgodnie z jego wynikami, aż 75% badanych zrezygnowałaby dla smaku z prawa do głosowania, 68% z używania social mediów, 65% ze swojej kariery zawodowej, i aż 48% osób – z seksu. Dodatkowo, dla 78% osób biorących udział w badaniu, partner byłby bardziej atrakcyjny, gdyby lubił podobne smaki co oni.





Spod jakiego jesteś smaku?

Czy wiemy, jaki jest nasz smak? Teraz możemy to bardzo prosto sprawdzić! Knorr we współpracy z firmą IBM przygotował specjalny quiz dostępny na stronie:




Dzięki niemu możemy bardzo trafnie określić nasz profil smakowy. Ta wiedza może być naprawdę cenna – pozwoli nam szukać partnera o podobnych upodobaniach kulinarnych albo sprawdzić, czy mamy podobne preferencje smakowe, co nasz wybranek. Po rozwiązaniu quizu otrzymamy również specjalnie dopasowane do nas i naszego partnera przepisy.







Można się zakochać… od pierwszego zasmakowania!

Mi wyszło, że jestem...


A Ty kim jesteś ?? ;)


[1] Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie marki Knorr i Edelman Berland w grudniu 2015, poprzez ankietę internetową na grupie 12 123 osób z: Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Indonezji, Niemiec, Francji, Kanady, Meksyku, RPA, Filipin, Argentyny i Chin (n= 1000 respondentów dla każdego kraju. We wszystkich krajach próba jest reprezentatywna ze względu na wiek, płeć, region).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly