emailFB instagram

29 kwietnia 2015

Kampania Streetcom - #‎SokFortuna‬ ‪#‎KarotkaPlus‬

Zakładając z jakieś 2 lata temu konto na Streetcom miałam nadzieję, że będę testować różnego rodzaju produkty. Uzupełniłam swoje konto i dostaję do dnia dzisiejszego ankiety, które własnie są podpasowane do mojego profilu. Przez ten czas, od kiedy zarejestrowałam się zaproponowano mi dwie kampanie. Jedna dotyczyła kaszek Nestle dla dzieci oraz w obecnej chwili jestem ambasadorką kampanii Fortuna Karotka Plus. 


W paczce ambasadorki były cztery warianty smakowe soków po trzy każdego z nich. 


Fortuna jednak na swoim rynku posiada pięć wariantów smakowych, oto one: 

Osoby w każdym wieku powinny dbać o swoje zdrowie, dlatego naszą Karotkę Plus zabrałam na wieś do swoich najbliższych. Pili j ją ci najstarsi...


... i ci najmłodsi ;)


Fortuna Karotka Plus

 Soki funkcjonalne stworzone z myślą o kobietach. To jedyna na rynku linia soków marchewkowo-owocowych łącząca dwie wyjątkowe cechy: dodatek składników funkcjonalnych (jak zielona herbata, len czy aloes) oraz brak dodatku cukru.To więcej niż sok marchewkowy - to koktajl składników, które pomogą Ci zadbać o siebie! #sokfortuna


Dlaczego zdecydowałam się na udział w kampanii ??

Ponieważ uwielbiamy pić tego typu napoje i nektary na bazie naturalnych składników, które w małym stopniu lub w ogóle nie zawierają cukru. #KarotkaPlus akurat go posiada tylko naturalnie występujące w owocach. 


Odnosząc się do zadań w kampanii oczywiście pytałam się o smak oraz o to, czy rodzinka i znajomi zakupią go ponownie. 



Na moim fanpage nasza znajoma Iwonka już wyraziła swoje zdanie degustując soczki, TU znajdziecie jej opinię. 


Ogólne zdanie naszej rodziny i znajomych na temat kampanii #‎SokFortuna‬ ‪#‎KarotkaPlus‬ jest pozytywne. Do dnia dzisiejszego mamy ostatni już kartonik. Każdemu posmakowała i będziemy do niej wracać bardzo często ze względu na jej smak oraz na jej walory zdrowotne dla naszych organizmów. Jeszcze na półkach sklepowych czy w dyskoncie spożywczym czy w supermarkecie ich nie spotkałam, ale tak czy siak gdy je upoluję to będą z pewnością moje. 


Moja cała rodzinka i znajomi, którzy mieli okazję degustować soczki w tej kampanii z całego serca polecają je Wam :)




Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Printfriendly