emailFB instagram

31 marca 2017

Face&Look | Team testy Montibello

Kolejne testowanie z Face&Look za nami. Moi czytelnicy i ja po raz kolejny zostaliśmy zaproszenie przez Michała do testów. Wrzuciłam na moim fanpage ogłoszenie, że szukamy do testów chętnych osób. Mogliśmy wybrać tylko trzy osoby. Tym razem moje trzy czytelniczki wraz ze mną wzięłyśmy pod lupę kosmetyki pielęgnacyjne Montibello. 


Bodyslim Remodelling Neurocream
Pojemność: 200 ml 



Neurokosmetyczny krem antycellulitowy wyszczuplający i odprowadzający płyny, zapobiega efektowi jo-jo. Zapach produktu spodobał się wszystkim testującym, w tym 54 proc. bardzo. Jego konsystencja odpowiada 96 proc., zaś pojemność 97 proc. Opakowanie podoba się 92 proc. testujących (w tym ponad połowie bardzo). 35 proc. na pewno kupi kosmetyk ponownie, a 38 proc. raczej to rozważy. 54 proc. zdecydowanie poleci produkt swojej przyjaciółce, 35 proc. prawdopodobnie. 38 proc. jest za niego gotowe zapłacić od 40 do 60 zł, 27 proc. – od 61 do 80 zł, 19 proc. – od 81 do 120 zł, 12 proc. – od 121 do 150 zł, a 4 proc. byłoby gotowe wydać na niego ponad 150 zł.

Genuine Cell Anti-Wrinkle Comfot Cream SPF 15
Pojemność: 50 ml



Pielęgnacyjny krem przeciwzmarszczkowy o zmysłowej konsystencji, bardzo delikatny i nawilżający. Produkt spełnił oczekiwania 91 proc. testujących. Jego zapach zachwycił 67 proc., zaś konsystencja odpowiada 94 proc. Pojemność spodobała się 76 proc., a opakowanie zewnętrzne 82 proc. 88 proc. testujących rozważa ponowne kupno produktu, 82 proc. zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 21 proc. jest gotowe zapłacić za niego od 40 do 60 zł, 24 proc. – od 61 do 80 zł, 36 proc. – od 81 do 120 zł, 15 proc. – od 121 do 150 zł, zaś 3 proc. – powyżej 150 zł.

Facial Essentials Revitalising Facial Scrub
Pojemność: 150 ml



Oczyszcza głęboko skórę, usuwając komórki będące w trakcie złuszczania się i pozostawia skórę miękką, świetlistą i gładką. Produkt całkowicie spełnił oczekiwania 92 proc. testujących. Jego zapach bardzo podoba się 54 proc., konsystencja – aż 92 proc. Z pojemności zadowolonych jest 73 proc. testujących, opakowanie zewnętrzne odpowiada wszystkim testującym. 35 proc. na pewno kupi produkt w przyszłości, 46 proc. – raczej, 65 proc. zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 73 proc. testujących byłoby w stanie wydać na niego od 40 do 60 z, 23 proc. od 61 do 80 zł, a 4 proc. powyżej 80 zł.


Testowane wyżej kosmetyki pielęgnacyjne są godne uwagi każdej z nas. Opakowanie jest estetyczne i ładnie prezentuje się. Subiektywne oceny czytelniczek z pewnością będą brane pod uwagę przez konsumentów. Tym bardziej, że większość to pozytywne oceny. Spełniają się jakościowo - to moim zdaniem najważniejsze. Myślę, że sięgnę po nie niejednokrotnie. 

Aneczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly